Kundetilfredshedsundersøgelse VALIDAN 2020
Undersøgelsesgrundlag
Kundetilfredshedsundersøgelsen er udført som telefoninterview blandt 19 tilfældigt udvalgte virksomheder. Virksomheder som alle har modtaget en service fra Validan i form af en forhåndsgodkendelse og/eller et efterprøvningsbesøg i løbet af året 2020.
Interviews er gennemført af en ekstern uafhængig interviewer.
Serviceniveau
14 svar – over forventning
4 svar – som forventet
1 svar – under forventning
Kommunikation
13 svar – over forventning
5 svar – som forventet
1 svar – under forventning
Generel oplevelse
13 svar – over forventning
5 svar – som forventet
1 svar – under forventning
Kommentarer
Hvad vil du gerne se forbedret? |
1. Besværlig proces ifm. VE-godkendelse.
Bedre dialog – opfølgning på spørgsmål vedr. VE |
Har du andre kommentarer til os? |
1. Jeg håber, at Lars fortsætter det høje serviceniveau og skarpe priser – der er intet at sætte en finger på.
2. Nem- og hurtig indmeldelse, altid gode svar og hjælp fra Lars. Jeg er glad og tilfreds. 3. Tak for en god dialog! Lars er altid parat til at hjælpe, når der dukker spørgsmål op 4. Jeg er rigtig tilfreds – selvom jeg endnu ikke har modtaget audit/besøg. Jeg har anbefalet Validan til flere andre virksomheder. 5. Jeg er meget tilfreds. 6. Fjernaudit var en rigtig god idé, og fungerede super godt. 7. Vil bare rigtig gerne fortsætte det gode samarbejde. 8. God service. |